تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال به دنبال جذب مهاجم صنعت نفت آبادان

کد خبر: ۴۵۸۳۴۷

۴۰۹۹  بازدید

باشگاه استقلال به دنبال جذب مهاجم 5 گله صنعت نفت آبادان است.

وبسایت نود: باشگاه استقلال که برخلاف رقیب سنتی خود تاکنون موفق نشده است در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد، برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب محمد شادکام، مهاجم تیم صنعت نفت آبادان است.

گفته می‌شود باشگاه استقلال طبق درخواست علیرضا منصوریان، برای به خدمت گرفتن شادکام، مذاکراتش را با باشگاه آبادانی آغاز و پیشنهاد خود را ارائه کرده است و در حال حاضر منتظر پاسخ مدیران صنعت نفت به این پیشنهاد است.

این در حالی است که باشگاه صنعت نفت به تازگی با برکناری نادر دست‌نشان از سمت سرمربیگری این تیم، فیروز کریمی را به عنوان جانشین او انتخاب کرده و هنوز مشخص نیست که آیا سرمربی جدید طلایی پوشان آبادانی موافق انتقال بهترین مهاجم تیمش به استقلال خواهد بود یا خیر.

شادکام که در هفته‌های ابتدایی لیگ عملکرد خیلی خوبی داشت، در نیم فصل اول موفق به زدن ۵ گل برای زردپوشان آبادانی شد و بهترین گل زن این تیم محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال به دنبال جذب مهاجم صنعت نفت آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..