تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خنده دار ترین سرقت جهان + تصاویر

این سارق میانسال به راحتی موفق شد مبلغ 300 دلار را از این فروشگاه بزرگ سرقت کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تصاویر عجیبی که به تازگی منتشر شده است یکی از مضحک ترین سرقت های جهان را در یکی از فروشگاههای مواد غذایی در ایالت کالیفرنیای آمریکا نشان می دهد.خنده دارترین سرقت جهان + تصاویر در این سرقت یک مرد میانسال در حالی که یکی از دستانش را به شکل اسلحه در آورده و زیر پیراهن خود قرار داده وانمود می کند که دارای اسلحه واقعی است. این سارق از دو کارمند فروشگاه می خواهد تا تمام پول های صندوق را روی میز بگذارند. وی هنگامی که با تعلل آنها مواجه می شود به پشت کانتر رفته و در حالی که دستش را از زیر پیراهنش در آورده و پشتش قرار می دهد، فریاد می زند: " آیا می خواهید به شما شلیک کنم؟

این سارق با این حقه  و ترساندن آنها موفق می شود حدود 300 دلار از صندوق این فروشگاه سرقت کند. پلیس شهر لس آنجلس با انتشار این تصاویر از مردم خواسته تا در شناسایی این سارق به آنها کمک کنند.

خنده دارترین سرقت جهان + تصاویر خنده دارترین سرقت جهان + تصاویر

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خنده دار ترین سرقت جهان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..