تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی از درگذشت ایشان بی‌خبر است + عکس

سایت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی خبری از رحلت آن مرحوم درج نکرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود آنکه حدود 24 ساعت از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی می گذرد سایت رسمی اطلاع رسانی hashemirafsanjani.ir هیچ گونه اطلاع رسانی در این مورد انجام نداده است .

این سایت برخلاف صفحات اجتماعی آیت الله هاشمی رفسنجانی که بارها بروز شده اند، انگار فراموش شده است و تا این ساعت خبری در مورد درگذشت‌شان را منتشر نکرده است، همچنین به دلیل جستجوی فراوان نام آیت الله هاشمی سایت ایشان به کندی باز می شود و در ساعتی هم دچار اختلال شده است.

سایت رسمی آیت الله هاشمی از درگذشتش بی خبر است! +تصویر

تکمیلی - پس از انتشار خبر فوق سایت رسمی اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ساعت 18:40 دقیقه (20 دی 95) خبری با تیتر "خداحافظ آیت الله" و  همچنین انتشار پیام رهبر معظم انقلاب برای درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به روز شد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی از درگذشت ایشان بی‌خبر است + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..