تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوازم‌خانگی قاچاق از سطح بازار خارج شد/کالای قاچاق باید از مبادی گمرک کنترل شود

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی تهران گفت: طرح نظارت بر فروشگاه‌های عرضه لوازم‌خانگی توسط اتحادیه انجام می‌شود و رسیدگی به تخلف با سازمان تعزیرات حکومتی است.

محمد طحامپور، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در طرح ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابتدا نظارت به وسیله تعزیرات و دستگاه‌های نظارتی دیگر انجام می‌‍شد اما ما خواهان نظارت مستقیم توسط اتحادیه بودیم چرا که اتحادیه شناخت بهتری بر صنف لوازم‌خانگی دارد.

وی با تأکید بر این که فروش لوازم‌خانگی ساخت کشورهای خارجی از طریق مبادی قانونی وارد خواهد شد، افزود: در طرح ملی مبارزه با قاچاق لوازم‌خانگی، از زمانی که وظیفه نظارت و کنترل بر عهده اتحادیه قرار گرفت ابتدا مهلت 15 روزه به فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم‌خانگی دادیم و بعد از مدتی مجددا بازرسی کردیم و همین تذکر باعث شد لوازم‌خانگی قاچاق از سطح عرضه خارج شود و فروشگاه‌ها به سمت لوازم‌خانگی تولید داخل روی آورند.

طحامپور بیان کرد: فروش کالای قاچاق هیچگاه به صفر نخواهد رسید و برای این موضوع به زمان نیاز داریم.

وی در پایان در خصوص فروشگاه‌های اینترنتی لوازم‌خانگی، گفت: نظارت و کنترل بر فروشگاه‌های مجازی وظیفه پلیس است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوازم‌خانگی قاچاق از سطح بازار خارج شد/کالای قاچاق باید از مبادی گمرک کنترل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..