تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کوک در تولد 10 سالگی آیفون: بهترین هنوز در راه است

تیم کوک در تولد 10 سالگی آیفون: بهترین هنوز در راه است

آیفون شرکت اپل، با وجود این که همچنان در سراسر جهان جزو محبوب ترین گوشی های هوشمند به شمار می رود، اما اخیراً نتواسته در فروش مانند گذشته پرفروغ عمل کند و شیب فروش آن حتی سیری نزولی را به خود گرفته است. طبیعی است که این موضوع موجب نگرانی کاربران آیفون نسبت به آینده محصول محبوبشان و البته شرکت سازنده آن شده باشد؛ اما مدیرعامل اپل هم چنان خوشبین است و در بیانیه ای رسمی به مناسبت دهمین سال تولد آیفون، اظهار کرده که "بهترین هنوز در راه است". در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

در بیانیه تیم کوک آمده است که:

آیفون به یکی از بخش های ضروری زندگی مصرف کنندگانش تبدیل شده و امروز بیش از هر زمان دیگری، روش برقراری ارتباط، سرگرمی، کار و زندگی ما را متحول کرده است. آیفون در دهه اول حضور خود، استانداردهایی جدید را در محاسبات موبایلی تعیین کرد وما تازه در شروع راه هستیم. بهترین هنوز در راه است.

البته این امکان وجود دارد که کوک، به دلیل این که چهره اصلی شرکت اپل است، در صحبت هایش بیش از حد خوشبین شده باشد، هرچند او در این راه تنها نیست و برخی کارشناسان هم معتقدند سال جدید میلادی می تواند شروعی دوباره برای اپل باشد.

iphone

به تازگی، تحلیلگران پیش بینی کرده اند که آیفون 8 شرکت اپل، بیش از حد انتظار شناخته خواهد شد و آمار فروش آن دست نیافتنی خواهد بود. پیش تر، آیفون 6 این شرکت موفق شد رکوردهای فروش اسمارت فون را بشکند که خیلی ها معتقدند برخورداری از نمایشگر بزرگتر، عامل اصلی این استقبال بود. تا کنون شایعات بسیاری در خصوص آیفون 8 اپل منتشر شده که نشان می دهد احتمالاً هم از لحاظ طراحی و هم امکانات، محصولی متفاوت و خیره کننده خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کوک در تولد 10 سالگی آیفون: بهترین هنوز در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..