تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با شمع چهار بعدی Resident Evil 7 بوی خون را استشمام کنید

با شمع چهار بعدی Resident Evil 7 بوی خون را استشمام کنید

پس از ماه‌ها انتظار، به زودی بازی Resident Evil 7 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و با استناد به صحبت‌های سازندگان آن، می‌توان انتظار عنوانی را داشته باشیم که با پایبندی به ریشه‌های سری، این مجموعه را به روزهای اوج خود نزدیک ‌می‌کند. سازندگان نیز با رونمایی از لوازمی همچون یک شمع چهار بعدی قصد طبیعی‌تر کردن بازی را دارند.  با تک‌شات و جزییات خبر همراه شوید.

 

جدیدترین نسخه از مجموعه Resident Evil علاوه‌بر پلتفرم‌های مرسوم، برای هد‌ست واقعیت مجازی PlayStation VR نیز منتشر خواهد شد که هدف از آن ارائه تجربه‌ای بسیار ترسناک برای بازیکنان بوده و حال محصولی معرفی شده است که شما با تهیه آن می‌توانید حتی Resident Evil 7 را ترسناک‌تر کنید!

 

در این راستا فروشگاه Merchoid اعلام کرده است شمعی چهار بعدی مختص به این عنوان منتشر خواهد کرد که به واسطه ‌آن اطرف شما به هنگام تجربه بازی با PlayStation VR روشن خواهد بود. علاوه‌بر این، شمع سبب می‌شود همراه با شخصیت بازی شما نیز بوی محیط اطرافتان در بازی را استشمام کنید و این موضوع مسلما محیط‌های بازی را وحشت‌انگیزتر خواهد کرد و هدف از عرضه آن «غرق شدن کامل مخاطب» در بازی است. هرچند که تا به این لحظه این شمع تنها برای  PlayStation VR در نظر گرفته شده است اما احتمالا شاهد انتشار آن برای سایر پلتفرم‌های رایج نیز باشیم. 

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی فروشگاه Merchoid این محصول تا 20 ساعت روشن خواهد ماند و بوی چوب و خون را در محیط پخش می‌کند. مدیر این فروشگاه، «جسیکا آدامز» (Jessica Adams) در این باره افزوده است:

واقعیت مجازی تجربه باورنکردنی است و ما می‌خواهیم یک قدم فراتر از آن را به شما ارائه دهیم. تصور کنید بوی هر آنچه را که می‌بینید و یا می‌شنوید را استشمام کنید. به این شکل با بکار گرفته شدن تمامی حواس شما حس خواهید کرد واقعا در محیط بازی هستید.

شمع ویژه نسخه PlayStation VR بازی Resident Evil 7

شمعی که شاید لذت تجربه بازی را بیشتر کند؟ شاید هم نه!

در پایان شایان به ذکر بوده شمع ویژه نسخه PlayStation VR بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۳۰ دی ماه با قیمت ۱۶ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، در حالی که خود بازی اصلی ۵ بهمن منتشر خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با شمع چهار بعدی Resident Evil 7 بوی خون را استشمام کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..