تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل خانه های روستاییان قلعه سیمون اسلامشهر + گزارش

خانه های نوساز روستای قلعه سیمون اسلامشهر امروز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل روستاییان شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، چهار ماه قبل کلنگ ساخت 49 خانه در روستای قلعه سیمون به زمین زده شد که پس از گذشت 4 ماه ، خانه های نوساز این روستا قابل سکونت شد.

سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بهره برداری این واحدهای مسکونی گفت: بسیج سازندگی اکنون نقش جهاد سازندگی اوایل انقلاب را ایفا می کند.

وی افزود: این نهاد علاوه بر ساخت مسکن برای روستاییان محروم قلعه سیمون، برای ایجاد شغل و فضاهای فرهنگی برای آنان ، برنامه هایی در دست اقدام دارد.

برای ساخت این تعداد خانه روستایی، بیش از 4 میلیارد تومان هزینه شده است.

بخشی از زمین مورد نیاز ساخت این واحدها را دو خانواده شهید شهرستان اسلامشهر اهدا کردند.

بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدای استان تهران، علاوه بر نقش محوری در ایجاد هماهنگی بین دستگاههای اعتباری و خدمات رسان، هزار نفر اردو، نیروی کار نیز به این روستا اعزام کرد.

امروز همچنین کلنگ ساخت مجموعه فرهنگی و مذهبی روستای قلعه سیمون به زمین زده شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل خانه های روستاییان قلعه سیمون اسلامشهر + گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..