تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح جامع GIS در نواحی صنعتی خراسان رضوي

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي از اجرای طرح جامع GIS، با هدف جمع آوری اطلاعات دقیق و مناسب، به‌عنوان پشتیبان فنی در تصمیم گیری، برنامه‌ریزی و مدیریت بهینـه در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

اجرای طرح جامع GIS در نواحی صنعتی خراسان رضويبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدي زاده مقدم در جلسه کمیته GIS شرکت گفت:با توجه به رسالت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت شهرکهای صنعتی استان ها و نیز با نظر به گستردگی شهرکهای صنعتی و تنوع واحدهای تولیدی اجرای طرح جامع GIS با هدف دسترسی بهنگام و مطلوب در شهرکها و نواحی صنعتی، به‌همراه اطلاعات واحدهای تولیدی و سطح خدمات زیربنایی، انجام شده است.
او افزود : با اجرای این طرح، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بدنبال ارتقاء سطح خدمات رسانی و بهره گیری از بستر دولت الکترونیک در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان ها و بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از مزیّتهای ایجاد بانک اطلاعات دقیق و کامل با استفاده از GIS، شفافیت و دسترسی سهل و آسان اطلاعات موردنیاز سرمایه‌گذاران و صنعتگران است که در این راستا، سرمایه گذاران متقاضی فعالیت تولیدی در استان، با استفاده از اطلاعات دقیق موجود در سیستم GIS می‌توانند تصمیم‌گیری درست و جامعی درخصوص نوع و مکان فعالیت صنعتی خویش اتخاذ کنند.

اين طرح براي تمام شهركها و نواحی صنعتي در خراسان رضوي درحال انجام است.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح جامع GIS در نواحی صنعتی خراسان رضوي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..