تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام خانواده توزيع کننده مواد مخدر در نیشابور

باند خانوادگی توزيع موادمخدر در شهرستان نيشابور شناسايی و متلاشی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اعلام این خبر گفت: در پي گزارشات مردمي، در خصوص اقدامات مجرمانه باندخانوادگي تهيه و توزيع موادمخدر در محدوده خيابان 17شهريور این شهرستان ماموران اين فرماندهي پس از اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي مقام قضايي در عمليات ضربتي چهار عضو اين باند(2 مرد و 2 زن) دستگير کردند.

سرهنگ آقابيگي با بیان اینکه در بازرسي از مخفيگاه این متهمان مقدار يك كيلو و 560 گرم ترياك كشف شد افزود: متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور  خاطر نشان کرد: گرايش به مصرف مواد مخدر و کاهش سن مصرف در بين جوانان، از تلخ ترين آسيب هاي اجتماعي است که البته برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ از اولويت ها و اقدامات اين فرماندهي در راستاي کاهش اين آسيب اجتماعي است.
انتهای پیام// ر ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام خانواده توزيع کننده مواد مخدر در نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..