تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ واحد صنفي توزيع کننده داروهاي غيرمجاز

پلیس انتظامی "درود" يک خوارو بار فروشي توزيع کننده داروهاي غيرمجاز را در این شهر شناسايي و پلمپ کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در اینباره گفت : با کسب خبري مبني بر توزيع داروهاي غيرمجاز در يك مغازه خواروبار فروشي در شهر درود ، موضوع در دستور کار تيمي از پليس آگاهي قرار گرفت.
سرهنگ اكبر آقابيگي افزود: مأموران دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي پس از اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شدند و در بازرسي از این مغازه تعداد 188 قلم انواع داروهاي غيرمجاز توان افزا به ارزش تقريبي 15 ميليون و 640 هزار ريال كشف كردند.
سرهنگ آقابيگي خاطر نشان کرد: با هماهنگي مقام قضايي اين واحد صنفي متخلف پلمپ و فرد متخلف با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.
انتهای پیام// ر ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ واحد صنفي توزيع کننده داروهاي غيرمجاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..