تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریز همچنان چوب غفلت شورا از مسائل کلان را می خورد/ پرداختن به حواشی عامل خسران مدیریت شهری است

ساعت: 16:35 منتشر شده در مورخ: 1395/10/20 شناسه خبر: 1002658

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز، پرداختن به حواشی و جزئیات و غفلت از مسائل کلان را عامل خسران مدیریت شهری و توسعه تبریز دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، سعید حاجی زاده با اشاره به افزایش سهم درآمدهای مالیاتی استان در لایحه ی بودجه سال ۹۶ گفت: افزایش سهم درآمدهای مالیاتی استان و به تبع آن تبریز در حالی صورت می گیرد که گفته می شود در این زمینه از متوسط کشوری هم بالا زده ایم و رتبه ی نخست را داریم!

وی از تصمیمات پی در پی کلان به ضرر مدیریت شهری و توسعه ی تبریز انتقاد کرد و افزود: چندی پیش هم در ابلاغیه ی الگوی سازمانی جدید شهرداری ها، حذف معاونت فرهنگی و اجتماعی، ابلاغ شد و همه ی این ها نتیجه ی بی توجهی به مسائل کلان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز گفت: بارها تذکر داده ام که شورا در مسائل کلان شهری از مدیریت اجرایی و نمایندگان مجلس مطالبه کند و کمک بگیرد، استاندار محترم و نمایندگان مجلس را دعوت کنیم تا مسائل را با آن ها در میان بگذاریم و بخواهیم پی گیر مسائل باشند.

حاجی زاده افزود: متاسفانه اعضای محترم شورا و هیات رئیسه ی محترم همچنان به این موضوع بی توجه هستند و همان طور که پیش تر نیز گفته ام شورا دچار نوعی نگاه سطحی و جزئی شده و از کلان نگری دور مانده است؛ گویا کار ما صرفا تصویب چند لایحه ی هبه برای فلان شخص و فلان انجمن و اداره و .... است!

وی پرداختن به حواشی و جزئیات و غفلت از مسائل کلان را عامل خسران مدیریت شهری و توسعه تبریز دانست و تاکید کرد: همه ی ما اعم از مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریز همچنان چوب غفلت شورا از مسائل کلان را می خورد/ پرداختن به حواشی عامل خسران مدیریت شهری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..