تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات به مدت 3 روز به علت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

اطلاعیه تعطیلی ادارات به دلیل فوت هاشمی,  مدارس به علت مرگ آیت الله هاشمی تعطیل است؟,اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات به علت فوت آیت الله هاشمی, مدارس و ادارات به مدت 3 روز به علت درگذشت آیت الله هاشمی تعطیل است,آیا فردا مدارس به دلیل فوت آیت الله هاشمی تعطیل است؟, ادارات فردا 20 دی 95 به علت فوت آیت الله هاشمی تعطیل است؟,اعلام تعطیلی مدارس و ادارات به علت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی, مدارس و ادارات به مدت 3 روز از 20 دی 95 به علت فوت آیت الله هاشمی تعطیل شد,دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه مدارس و ادارات تعطیل است؟,اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات 20 دی 95,اطلاعیه تعطیلی مدارس به علت درگذشت هاشمی رفسنجانی,خبر تعطیلی مدارس به مدت 3 روز به دلیل فوت آیت الله هاشمی, تعطیلی ادارات به به علت درگذشت آیت الله هاشمی, تعطیلی مدارس,

وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات به دلیل فوت آیت الله هاشمی+اطلاعیه جدید

اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات به مدت 3 روز به علت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی سه روز عزای عمومی در کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی سه روز عزای عمومی در کشور اعلام شد.

دانشگاه‌ها و ادارات کشور نیز به مدت ٣ روز تعطیل به دلیل درگذشت یار دیرین امام و رهبری تعطیل خواهند بود.

آیت‌الله هاشمی که از ساعاتی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش بستری شده بود با وجود تلاش پزشکان دار فانی را وداع گفت.

آیت‌الله هاشمی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران بود و در پست‌های کلیدی همچون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و ریاست مجلس خبرگان رهبری حضور داشت.             

به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی سه شنبه تعطیل و سه روز عزای عمومی اعلام شد

هیات دولت سه روز عزای عمومی و روز سه شنبه را تعطیل عمومی اعلام کرد.

در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هیئت دولت بیانیه ای را بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عالم مجاهد، انقلابی نستوه و یار دیرین حضرت امام رضوان الله تعالی علیه که عمر پر برکت خود را در شکل گیری انقلاب اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسئولیت های خطیر در اداره کشور و دفاع مقدس سپری کرد به دیدار معبود شتافت . نام، یاد و آموزه های آن یار سفر کرده همواره بر تارک ایران و انقلاب اسلامی در درخشش و الگوی وفاداران به آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود .

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران این ضایعه بزرگ را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی ، علما و مراجع بزرگوار تقلید، خانواده گرامی ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کند و به مناسبت تجلیل از این یار دیرین امام و رهبری سه روز عزای عمومی و روز سه شنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۵ را تعطیل عمومی اعلام می کند و ملت قدر شناس ایران را به شرکت باشکوه و تاریخی در مراسم تشیع پیکر پاک ایشان دعوت می نماید .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات به مدت 3 روز به علت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..