تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه سه شنبه 21 دی 95

فال فردا 21 دی 95 ,فال 21 دی 95,فال روزانه 21 دی 95,فال روزانه 95/10/21,فال 21 دی 1395,طالع بینی روزانه سه‌شنبه 21 دی 95,فال روزانه 21 دی 95,فال امروز سه‌شنبه 21 دی 95 ,فال روزانه ماه تولد 21 دی 95,فال روز سه‌شنبه 95/10/21 ,فال روز 21 دی 95,فال روز 95/10/21,فال 95/10/21,فال روزانه , طالع بینی,فال روزانه ماه تولد, فال روزانه برای متولدین ماه ها,طالع بینی 21 دی 95,طالع بینی 95/10/21,فال امروز 21 دی 95,فال فردا 21 دی 95,

فال روزانه سه‌شنبه 21 دی 95

فروردین:

باوجود اینكه امروز وقت خالی زیادی دارید ولی نمی‌توانید خوب استراحت كنید. شما نمی‌توانید به خوبی بین كارهایی كه قول داده اید انجامشان دهید و اینكه اصلا هیچ كاری انجام ندهید تعادل ایجاد كنید. شما احساس می‌كنید شایستگی داشتن اوقات بیكاری بیشتری را دارید و از افرادی كه وظایف و مسئولیت‌هایتان را بهتان یادآوری می‌كنند رنجیده خاطر می‌شوید. فراموش نكنید دلیل عصبانیت شما واقعا هیچ ربطی به دیگران ندارد؛ بلكه شما می‌توانید با تغییر دادن نگرش‌های خود زندگی تان را نیز بهتر كنید.

اردیبهشت:

دوستان شما امروز در عین حال كه فعالیت جدید و غیر قابل منتظره‌ای را بهتان پیشنهاد می‌كنند عامل اصلی هیجانات شما نیز هستند. متاسفانه شما نمی‌توانید به پیشنهادات اجتماعی جواب مثبت بدهید، چرا كه با یك مشكل شخصی و خصوصی دست و پنجه نرم می‌كنید. سعی كنید كه بر اساس همه چیز و هیچ چیز تصمیم گیری نكنید. شما می‌توانید بدون دوری كردن از مسائل مهم باز هم لذت ببرید.

خرداد:

امروز دوستانتان به شما به عنوان یك رهبر و مدیر نگاه می‌كنند، اما وقتی كه شما این مسئولیت را به عهده می‌گیرید از تصمیماتتان شگفت زده می‌شوند. شما زیاد میل ندارید این نقش را قبول كنید، ولی بیشتر از همه انتظار دارید افراد دیگر هم هر یك به نوبه خود مسئولیت‌های خود را انجام دهند. در نهایت یكی از بهترین سیاست‌های شما این است كه حتی اگر روش و سبك شما باعث ناراحتی افرادی كه ازتان پیروی می‌كنند شود باز هم آن را تغییر نمی‌دهید.

تیر:

شما امروز می‌توانید با كمك حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی كه نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه‌هایتان كار نخواهند كرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شك دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز كردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش‌تان است.

مرداد:

یك تغییر ناگهانی در احساسات قلبی‌تان امروز شما را قادرمی‌سازد چیزهای بیشتری را با وضوح بیشتر ببینید، اما نمی‌توانید به راحتی این دیدگاه جدید را قبول كنید. شما هنوز درگیر ررویاهای ایده آلیستی خود هستید كه حتی تلنگری خیلی قوی نیز نمی‌تواند این تصویر زیبا را خراب كنید. قبول كردن واقعیت به این معنی نیست كه مجبورید تمام رویاهایتان را فراموش كنید.

شهریور:

امروز ممكن است یك نفر با رفتارهای غیر قابل پیش بینی‌اش شگفت زده تان كند، اما برای شما بیشتر مهم است كه بتوانید در هر قدمی‌ كه به جلو برمی‌دارید این رفتار را قبول كنید. استقامت و مقاوت شما تحلیل رفته است، اما در نهایت ترس و هراستان از تغییر كردن بیشتر از هر تغییری بهتان آسیب می‌زند. با وجوداینكه در عدم استقامت و پایداری زیاده روی كرده‌اید، ولی كمی‌ صبر و انعطاف پذیری زندگی‌تان را آرام تر خواهد كرد.

مهر:

شما امروز شاید سركش و جسور شده باشید و یا شاید هم با فردی روبرو شوید كه برخلاف این انرژی‌های لجام گسیخته فعالیت كرده و كار خودش را می‌كند. البته بهتر است به جای اینكه با دوست و همكارتان به خاطر عدم موفقیتش برخورد كنید، در رفتار خود تغییراتی مثبت ایجاد كنید. هم اكنون به جای اینكه روی افراد دیگر حساب كنید و درنهایت ناامید هم بشوید، بهتر است كه خودتان به تنهایی همه كارها را بكنید.

آبان:

باوجود اینكه امروز سعی می‌كنید بر اعصاب خود مسلط باشید، ولی وقتی بفهمید كسی كه خیلی دوستش دارید احساسات شما را اشتباهی متوجه شده است، نمی‌توانید خونسردی خود را حفظ كنید. نیاز شما برای استقلال و داشتن آزادی بدین معنی نیست كه دوست ندارید كسی هم راهیتان كند و یا از صمیمی ‌شدن خوشتان نمی‌آید، ولی با این حال هنوز هم می‌توانید شریك زندگی تان را بترسانید. تمام تلاشتان را بكنید كه بین روابط و استقلال طلبی‌تان تعادل ایجاد كنید تا بدین وسیله نگرش‌های منفی كه به خاطر ترس از تنها شدن افزایش می‌یابد را از بین ببرید.

آذر:

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل كاری نیست. شما احساس می‌كنید كه وظایف زیادی دارید، در حالیكه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌كشاند. فقط یادتان باشد كه نتایجی كه امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه كردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

دی:

شما امروز هرچقدر كه به برنامه ریزی خود بیشتر بچسبید و بخواهید تابع آن باشید، بیشتر از آن جدا می‌افتید. پس بهتر است به جای اینكه بر طبق ساعت و زمان بندی خود كار كنید، هر كاری كه به نظرتان در مرحله بعدی درست می‌آید را انجام دهید. عجیب اینكه هرقدر از جاه طلبی و بلند پروازی خود بكاهید بیشتر به دست می‌آورید.

بهمن:

شاید امروز چیزی یاد بگیرید كه اعتقادات اصلی شما را تغیر دهد و این موضوع برایتان از اهیمت خاصی برخوردار است. حالا شما آماده‌اید كه فكر خود را تغییر دهید و در عین حال به خاطر این تغییر دیدگاه ناگهانی تان دیگران را نیز شگفت زده كرده‌اید. اما شما با وجود اینكه شك و تردیدهایتان را مخفی كرده بودید، ولی مدت زمان زیادی در مورد این دیدگاه جدید خود تحقیق می‌كردید. حتی اگر با ایده‌های جدید خود وارد اجتماع شدید، بدانید كه همیشه باید در حال تغییر كردن باشید.

اسفند:

امروز باوجود اینكه در مورد تصمیمات مهم خود خیلی جدی عمل می‌كنید، ولی با این حال دیگران باز هم فكر می‌كنند شما اشتباه كرده‌اید. شاید آنها شما را به بی‌مسئولیت بودن متهم كنند، درصورتی كه اصلاً اینگونه نیست. پس اكنون در مورد برنامه‌های مهم خود با آنها صحبت نكنید، شما هرچقدر بیشتر حرف بزنید اختلاف نظرهایتان با آنها بیشتر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه سه شنبه 21 دی 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..