تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچم ایران در سفارت بغداد نیمه افراشته شد/ هیأت عالی عراقی در راه تهران

پرچم ایران در سفارت بغداد نیمه افراشته شد/ هیأت عالی عراقی در راه تهران

محمد حسین سلطانی فر معاون سفیر ایران در بغداد ضمن تایید این خبر گفت: این هیات شامل ابراهیم جعفری وزیر خارجه، فریاد رواندوزی وزیر فرهنگ، قاسم الفهداوی وزیر برق، عبدالحسین عبطان وزیر ورزش و همچنین طارق نجم و شیخ عبدالحمید زهیری مشاوران نخست وزیر عراق و ایاد وائلی رئیس دفتر العبادی می باشد که قرار است امروز عازم تهران شوند.

در همین حال گفته شده که عمار حکیم نیز به طور جداگانه به همراه گروهی از شخصیت های سیاسی عراق برای شرکت در مراسم تدفین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظامی به تهران می رود.

سلطانی فر همچنین گفت که سفارت ایران به نشانه عزا، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به صورت نیمه افراشته درآورده است.
همچنین قرار است، روزهای سه شنبه و چهارشنبه مراسم ختمی در محل سفارت ایران در بغداد برگزار شود و دفتر یادبودی به همین مناسبت گشوده می شود.

شب گذشته فواد معصوم رئیس جمهور، نوری المالکی معاون رئیس جمهور و عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق به مناسبت درگشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام های تسلیت جداگانه ای صادر کردند.

طی روز جاری نیز بسیاری از احزاب و شخصیت های عراقی در پیام هایی، از شخصیت سیاسی و دینی و فرهنگی آیت الله هاشمی رفسنجانی و نقش وی در تحولات 4 دهه ای ایران و منطقه تجلیل کردند.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچم ایران در سفارت بغداد نیمه افراشته شد/ هیأت عالی عراقی در راه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..