تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه به لحظه با مراسم بهترین‌های فیفا

کد خبر: ۴۵۸۲۵۹

۱۹۰۴  بازدید

مراسم انتخاب‌ بهترین‌های فوتبال جهان از ساعت ۲۱ به وقت تهران در شهر زوریخ آغاز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: دیگو مارادونا به دعوت فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» وارد شهر زوریخ شد. وی براساس خواسته جیانی اینفانتینیو، رئیس کنونی فیفا در مراسمی که امشب برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.
لحظه به لحظه با مراسم بهترین‌های فیفا 
در کنار مارادونا چهره‌های بزرگی همچون کارلوس پویول و کارلی لیود، وارد سوئیس شده اند.

آنها در دیدار فوتبال دستگرمی همراه با اینفانتینیو در میدان حضور یافته و بازی کردند.

مارادونا پس از پایان این مسابقه جالب اظهارداشت: این بازی یکی از راه‌های بود که فیفا در پیش گرفت تا خانواده بزرگ فوتبال جهان به هم نزدیک‌تر شوند. اینفانتنیو سعی دارد این خانواده در مسیر اتحاد قدم بردارد.

مراسم بهترین‌های فیفا امشب از ساعت 21 به صورت رسمی و 19 و 30 دقیقه به صورت غیررسمی و از روی فرش قرمز در شهر زوریخ آغاز خواهد شد.

این مراسم در حالی برگزار خواهد شد که در نخستین روزهای سال 2017 فیفا با برپایی چنین رویدادی، نتیجه کلی آرا کارشناسان، مربیان و کاپیتان‌ تیم‌های ملی را در بخش‌های مختلف اعلام خواهد کرد و دنیای فوتبال نیز با چهره‌های برتر سال پایان یافته آشنا خواهد شد.

هم اکنون در بخش بهترین بازیکنان مرد، کریستیانو رونالدو، آنتوان گریژمن و لیونل مسی نامزد هستند.

همچنین ملانی بهرینگر، کارلی لیود و مارتا نامزد بهترین فوتبالیست زن سال هستند.

در بخش مربیان نیز کلادیو رانیری،مربی لسترسیتی، فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال و زین‌الدین زیدان، مسئول فنی رئال مادرید نامزد دریافت جایزه هستند.

لحظه به لحظه با مراسم بهترین‌های فیفا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه به لحظه با مراسم بهترین‌های فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..