تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باند سارقان قطعات خودرو با کشف ۳۵ فقره سرقت در قزوین منهدم شد

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1395/10/20 شناسه خبر: 1002398

جانشین فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند 4 نفره سارقان قطعات خودرو و کشف 35 فقره سرقت در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سلمان امیری جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، اظهارکرد: در پی دستگیری فردی به اتهام نگهداری مواد مخدر توسط ماموران انتظامی شهرستان قزوین در بازرسی از منزل وی مقادیری اموال سرقتی نیز کشف و متهم جهت بازجویی و تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی کارآگاهان به همدستی ۳ سارق اعتراف و شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه سارق در شهر قزوین شده و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی سارقان را دستگیر و در بازرسی از منزل آن‌ها تعدادی اموال و لوازم مسروقه کشف شد.

امیری در انتها با اشاره به ارزش ۶۰ میلیون ریالی اموال مکشوفه سرقتی، تصریح کرد: سارقان در بازجویی فنی ماموران به ۳۵ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باند سارقان قطعات خودرو با کشف ۳۵ فقره سرقت در قزوین منهدم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..