تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز آتش نشانی بوکان به ست نیمه سنگین نجات

ساعت: 15:24 منتشر شده در مورخ: 1395/10/20 شناسه خبر: 1002319

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: سازمان آتش نشانی بوکان به یک ست کامل نیمه سنگین نجات به ارزش قریب به سه میلیارد ریال تجهیز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با اعلام این خبر در خصوص تجهیز آتش نشانی بوکان به یک ست دیگر امداد و نجات به ارزش دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال افزود: اکنون این سازمان دارای چهار ست امداد و نجات با مارک های برتر جهانی هولماترو و لوکاس می باشد.


سامرند نوری همچنین در ادامه بیان کرد که با تلاش، مسئولان شهرداری، توانستیم به تجهیز این سازمان به ست های نجات روز و مطرح جهانی دست یابیم.

وی گفت:  با خرید چهارمین ست نیمه سنگین نجات، و همچنین رسیدن به تایم استاندارد جهانی حضور در محل حادثه، امیدواریم بتوانیم با عکس العمل بهتر و کارآمد تر نجاتگران این سازمان، نقش پر رنگ تری در حوادث و نجات جان و مال شهروندان عزیز ایفا کنیم.

سامرند نوری در پایان افزود، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با داشتن سه ایستگاه فعال در سطح شهر در مناطق میدان قدس، امیرآباد و شهرک فرهنگیان همواره در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات رسانی به شهروندان ارجمند می باشد.

انتهای پیام/خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز آتش نشانی بوکان به ست نیمه سنگین نجات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..