تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت استانداری اردبیل از توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی

ناصر نصیری روز دوشنبه در نشستی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نقش کتابخانه در توسعه فرهنگی جامعه را محوری و مهم دانست و بر حمایت همه جنبه مسوولان ذیربط از این مراکز فرهنگی تاکید کرد.
وی با اشاه به اینکه توسعه فرهنگی لازمه توسعه اقتصادی و سیاسی است گفت: دولت خدمتگزار سعی دارد با تلاش هر چه بیشتر ارزش های فرهنگی را در جامعه زنده نگهدارد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی کتابخانه های عمومی اردبیل ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این نشست گفت: خوشبختانه در طول این سال ها شاهد حمایت های کم نظیر مسوولان ارشد استان از کتابخانه های عمومی بوده ایم که جای بسی قدردانی دارد.
رباب عزیزخانی ، همراهی ارگان های اجرایی را در برنامه های کتابخانه ای زمینه ساز ارتقا و رشد کمی وکیفی این برنامه ها دانست و اظهار کرد: تا پایان بهمن امسال تعداد کتابخانه های عمومی نهادی (شهری و روستایی) و مشارکتی استان به 72 باب خواهد رسید که این مهم در سایه حمایت های مسوولان و کمک خیرین نیکوکار حاصل شده است.
در حالی که سرانه مطالعه کتاب در کشور روزانه حدود 79 دقیقه است این میزان در استان اردبیل روزانه حدود 59 دقیقه در روز است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت استانداری اردبیل از توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..