تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت جنجالی مدافع ملی پوش+ عکس

مدافع اسپانیایی پس از پایان بازی بارسلونا و ویارئال حرکت جنجالی انجام داد.

 بارسلونا دیشب (یکشنبه) برابر ویارئال قرار گرفت و برابر میزبانش به تساوی یک بر یک رسید. این دیدار با قضاوت‌های بحث برانگیز رو به رو بود. خوردی مستره سرخیو بوسکتس و لوییس سوارس پس از بازی به شدت از داوری انتقاد کردند اما انتقاد پیکه فراتر از آن بود و بلافاصله پس از سوت پایان بازی مدافع اسپانیایی به سمت نیمکت ذخیره‌ها رفت و به خاویر تباس (رییس لالیگا) که در جایگاه تماشاگران نشسته بود پیامی داد.


مدافع اسپانیایی زمانی که به ورودی تونل نزدیک شد به سمت جایگاه تماشاگران نگاه کرد و با انگشتش به چشمانش اشاره کرد و فریاد زد: دیدی؟ بله، تو، تو؟


او سپس انگشتانش را به سمت تباس نشانه رفت. دقایقی بعد Movistar+ تصاویری را منتشر کرد که در آن کاملا مشخص بود پیکه به فرد خاصی اشاره می‌کند.


مدافع اسپانیایی در میکسزون درباره این موضوع گفت: به چه کسی این جملات را گفتم؟ خودش می‌داند.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت جنجالی مدافع ملی پوش+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..