تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتلداری یکی از مولفه های مهم در صنعت گردشگری

گردشگری در حوزه های بسیاری به ویژه #اقتصادی، #اجتماعی، #فرهنگی و روابط بین الملل، زیست محیطی و #سیاسی تاثیرگذار است.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ فاطمه دانش یزدی در این خصوص گفت: موضوع گردشگری به لحاظ اثرگذاری عامل مهمی در توسعه جوامع امروزی به حساب می آید و در زمینه اشتغالزایی، فقرزدایی و افزایش درآمد مورد توجه همه کشورها است.

وی گفت: «گردشگری در حوزه های بسیاری به ویژه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و روابط بین الملل، زیست محیطی و سیاسی تاثیرگذار است به همین دلیل هتلداری به عنوان یکی از مولفه های مهم گردشگری نقش مهمی در بهره برداری از منابع انسانی ایفا می کند.»

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد افزود: آموزش و بالا بردن توانمندی های منابع انسانی عامل مهمی در ارتقای صنعت هتلداری محسوب می شود و افزایش بازاریابی در سطح بین المللی، با حضور گسترده بخش خصوصی در نمایشگاه های تخصصی به ویژه در خارج کشور، اثرات اقتصادی مطلوبی را برای هتلداری دارد.

وی با اشاره به اینکه «رزواسیون به خصوص در سطح بین المللی» یکی از سیاست های هتلداران موفق است افزود: بدون شک در این زمینه هر چه دانش و مهارت کارکنان از پیشرفت های علمی و فن آوری بیشتر باشد، موفق تر خواهند بود.

این مقام مسئول بر ارائه آموزش های تخصصی برای جامعه هتلداران تاکید کرد و تصریح کرد: تسهیل در رسیدن به اهداف سازمانی، ایجاد بهبود مستمر کیفی و کمی، کاهش هزینه ها و معرفی واحدها به گردشگران داخلی و خارجی را از فواید آموزش است.

دانش با بیان اینکه بالا بردن کیفیت خدمات و رعایت استانداردهای بین المللی در هتل ها نقش موثری در جذب توریست دارد، افزود: هم اکنون در استان یزد 56 هتل با ظرفیت 3300 تخت و 1300 اتاق وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد تصریح کرد: از دیگر مراکز اقامتی استان می توان به 17 مهمانپذیر، 61 خانه مسافر و 50 اقامتگاه بوم گردی اشاره کرد که البته با روند رو به رشد ورود گردشگران به استان نیاز به تعداد بیشتر مراکز اقامتی هنوز مشهود است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با ساخت و راه اندازی هتل های پنج ستاره در استان یزد شرایط بهتری برای حضور گردشگران به استان فراهم شود و آنان با خاطره ای خوب شهرمان را ترک کرده و مبلغی برای یزد باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتلداری یکی از مولفه های مهم در صنعت گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..