تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار نگارش فیلمنامه نهایی اقتباس سینمایی Uncharted به پایان رسید

کار نگارش فیلمنامه نهایی اقتباس سینمایی Uncharted به پایان رسید

سال‌هاست که خبرهایی مربوط به ساخت فیلمی اقتباسی از بازی Uncharted را دنبال می‌کنیم، اما ظاهرا باید خود را کم کم برای تماشای این فیلم آماده کنیم. جو کارناهان، نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی این اثر سینمایی با انتشار تصویری در حساب اینستاگرام خود، نگارش فیلمنامه‌ی Uncharted را تکمیل شده اعلام کرد. با تک‌شات همراه باشید.

از زمانی که دیوید راسل، کارگردان سابق پروژه‌ی فیلم Uncharted در سال ۲۰۱۱ از سمت خود کناره‌گیری کرد، ساخت و توسعه‌ی این فیلم در ابهام فرو رفت، با این حال طی چند ماه گذشته شاهد بودیم که سونی تمام تلاش خود را کرد تا بتواند ساخت فیلم آنچارتد را احیا کند و حالا می‌بینیم که شاون لیوی، به عنوان کارگردان فیلم مشخص شده و جو کارناهان، خبر از تکمیل نگارش فیلمنامه آنچارتد را داده است.

 

کارناهان در توضیحات تصویری که در اینستاگرام منتشر کرده، اشاره به بزرگی و باحال بودن این فیلمنامه می‌کند که در هالیوود حال حاضر کم سابقه است. او می‌گوید که کار اصلی از این لحظه آغاز می‌شود و باید منتظر یک هیولای بزرگ باشیم!ْ

 

Uncharted

 

شاید وی فیلمنامه‌ی تنومند و قدرتمندی نوشته باشد، یا فقط به خاطر به سرانجام رساندن این اسکریپت که می‌تواند خیلی معمولی باشد، ذوق زده شده باشد، اما هر چه که هست، کار ساخت این فیلم با تیزبینی دنبال می‌شود و عوامل ساخت آن پیگیر پروژه هستند. هنوز مشخص نیست که چه بازیگری قرار است در نقش نیتین دریک قرار بگیرد. حتی مارک والبرگ که از سال‌ها پیش به عنوان گزینه‌ی اصلی این نقش شناخته می‌شد، چندی پیش خود را از پروژه جدا دانست و باید ببینیم چه کسی می‌تواند بهترین گزینه برای جایگزینی وی باشد.

 

مراحل ساخت فیلم آنچارتد در بخش پیش‌تولید قرار دارد و باید منتظر اخبار جدیدتر از سونی و سازندگان فیلم باشیم.

 

جدیدترین بازی از مجموعه پرطرفدار و افتخارآفرین آنچارتد تحت عنوان Uncharted 4: A Thief’s End سال گذشته‌ی میلادی منتشر شد و توانست بازخوردهای بسیار مثبتی را کسب کند. با اینکه این بازی قرار بود آخرین اثری باشد که ناتی‌ داگ، وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده می‌گیرد، اما در مراسم پلی‌استیشن اکسپرینس سال گذشته شاهد رونمایی از یک بازی فرعی به نام Uncharted: Lost Legecy بودیم که سال جاری میلادی، انحصارا برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 و منطبق با کنسول پلی‌استیشن 4 پرو منتشر می‌شود.

 

ما در بررسی بازی Uncharted 4: A Thief's End به ستایش از این اثر پرداختیم و گفتیم:

آنچارتد ۴ یک بازی طولانی است، داستانی پر فراز و نشیب دارد که جزئیات را اولویت قرار داده و کیفیت را هم در بهترین سطح ممکن نگه داشته است. ناتی داگ با آنچارتد ۴ ثابت کرد که می‌توان هم به جلوه‌های بصری و صوتی حیرت‌انگیز دست پیدا کرد و هم ست پیس‌های به موقع، اکشنی ناب و روایت داستانی پرخطر را در بازی گنجاند. آنچارتد ۴ کلاس درسی درجه یک برای همه‌ی بازی‌سازان دنیا است. به استودیو سازنده‌ی Order: 1886 یاد می‌دهد که همه چیز گرافیک نیست و می‌شود تعادلی بین دیالوگ‌ها، میان‌پرده‌ها و آزادی گیمر برای خلق تجربیات خاص تدارک دید. به سازندگان Tomb Raider می‌گوید که پازل‌ها باید چگونه باشد، درگیری‌ها و اکشن‌ها برچه اساس واقعی‌سازی شوند و چگونه از سخت‌افزاری محدود، کیفیتی کم نظیر بیرون کشید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار نگارش فیلمنامه نهایی اقتباس سینمایی Uncharted به پایان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..