تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس دو نمایشگر حرفه ای با نام های Designo Curve و ProArt رونمایی کرد

ایسوس دو نمایشگر حرفه ای با نام های Designo Curve و ProArt رونمایی کرد

شرکت ایسوس تمام برگه های خود را در نمایشگاه CES 2017 رو نکرد. این شرکت پیشگام در حوزه فناوری اکنون از دو نمایشگر رده بالای دسکتاپ با نام های Designo Curve MX38VQ و ProArt PA32U رونمایی کرده که هر یک دارای نقاط قوت منحصر به فردی هستند. با تک شات همراه باشید.


نمایشگر نخست، Designo Curve MX38VQ بیشتر برای کاربرانی مناسب است که به دنبال نمایشگری برای انجام کارهای روزمره خود هستند. این نمایشگر 37.5 اینچی دارای ابعاد 3840 در 1600 است و به پد شارژ وایرلس Qi مجهز است. هرچند عرضه این قابلیت پیش از این نیز انجام شده، اما نخستین بار است که شاهد آن روی چنین نمایشگر بزرگ و عریضی هستیم. این نمایشگر همچنین دارای پنل بدون قاب و بلندگوهای Harmon Kardon هشت واتی است.


نمایشگر دوم، کاربران خلاق را هدف خود قرار داده است. این نمایشگر 32 اینچی با نام ProArt PA32U عنوان نخستین مانیتور حرفه ای با نوردهی مستقیم با کیفیت 4K و رنج داینامیک بالا و مجهز به فناوری کوانتوم دات را به خود اختصاص داده است. واضح است که کیفیت بالای تصویر، مهم ترین ویژگی این نمایشگر است: به 95 درصد از رنگ با کیفیت بالا DCI-P3 دسترسی دارید ومی توانید آن را با تنظیمات ذخیره شده در سخت افزار به نوع دلخواه تان درآورید، و به روشنایی معادل 1,000cd/m2 دست پیدا کنید. دو ورودی تاندربولت 3 نیز از دیگر ویژگی های این نمایشگر است.


در کنار این دو نمایشگر قدرتمند، یک نمایشگر 27 اینچی میان رده با نام ProArt PA27AQ از سوی ایسوس رونمایی شده که هرچند از ورودی تاندربولت 3 برخوردار است، اما تفکیک پذیری آن تنها 1440 پیکسل است.


قرار است دو مانیتور رده بالا در سه ماهه سوم سال 2017 وارد بازار شوند. قیمت 1099 دلار برای Designo Curve و قیمت 1799 تا 1999 دلار برای ProArt اعلام شده است.

asus
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس دو نمایشگر حرفه ای با نام های Designo Curve و ProArt رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..