تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت دیوار مهربانی

- دیواری رنگارنگ، چند میخ، جمله نیاز نداری بگذار و نیاز داری بردار و موج مهربانی در شبکه های اجتماعی، همه نقاط ایران به خصوص پایتخت را فرا گفته بود.

در خیابانهای فرعی و اصلی کوچه پس کوچه ها.

این دیوار مهربانی حال و هوای خوبی داشت.

برخی دیوارها وضع بهتری داشتند.

چند لباس کهنه و پاره و گاهی سالم روی میخ ها پیدا می شد که گاهی روی زمین می افتاد.

روی بعضی دیوارها فقط میخ خالی می دیدی که بعضی از آنها هم کنده شده بودند.

حال و هوای خوبی داشت با این جمله که نیاز داری بردار و نیاز نداری بگذار.

اکنون فقط رنگی از دیوار مهربانی مانده است.

رنگ و جمله ای که در گذر از مقابل آن، مرا به تأمل فرو برد که چه شد؟ واقعا آن همه استقبال از این طرح و فعالیت اجتماعی چه زمان کوتاهی داشت.

آیا مهربانی زمان دارد؟ چرا دیگر هیچ خبری از مهربانی نیست.

کرامات انسانی چه شد؟ دیوارها جای دیگری رفتند و قرار است جای دیگری ارتقا یابند؟ البته هنوز افرادی هستند که نگاهشان همچنان به دستان ما است و قلبهایی که برای نیازمندی بتپد و نیم نگاهی به مهربانی کند.

به راستی این دیوار مهربانی چه شد؟ دیوار خراب شد یا مهربانی تمام شد؟بهتر است خاطرمان باشد سازمانهای مردم نهاد (NGO ها) بودجه خود را از طریق هدایای مردمی، مساجد، صندوق های قرض الحسنه، خیریه ها، وقف و .

تأمین می کنند.

البته اخیرا برخی اغذیه فروشی ها، غذای مهربانی و میوه مهربانی را هم به کار خود اضافه کردند که جای تقدیر دارد.


کلید واژه ها: مهربانی - دیوار - اجتماعی - مردم نهاد - مردم - دیواری - پایتخت - ایران - فروشی - صندوق - بودجه - لباس - غذای - زمین - شبکه - میوه - سالم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت دیوار مهربانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..