تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتار ۱۷ ایرانی توسط گروهک تروریستی منافقین در ۲۰ دی

ساعت: 14:22 منتشر شده در مورخ: 1395/10/20 شناسه خبر: 1002416

بیستم دی ماه، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۷ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۸۳ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، بیستم دی ماه، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۷ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۸۳ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی این شهدا به شرح زیر است:

طیبه صداقت ۱۵ بهمن ۱۳۲۴ متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۵۷ توسط گروهک تروریستی دموکرات در گنبد ترور شد و به شهادت رسید.

علیرضا محمدی ۲۰ تیر ماه ۱۳۱۵ در استان کرمانشاه متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۵۸ در حالی که از نیروهای کادر ارتش بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابراهیم امین پور ۵ خرداد ماه ۱۳۱۴ در استان فارس متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۵۸ توسط اشرار مسلح در زاهدان ترور شد و به شهادت رسید. وی به شغل رانندگی اشتغال داشت.

رضا شکرابی ۹ آبان ۱۳۳۹ در استان تهران متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۰ در خیابان سهروردی تهران توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

طالب کاظمی در رودسر  استان گیلان متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۰ در حالی که به شغل خیاطی  اشتغال داشت در چابکسر رودسر ترور شد و به شهادت رسید.

مجید اسدی ۱۰ خرداد ۱۳۳۷ در استان کرمان متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۰ در حالی که سرباز وظیفه بود در مهاباد توسط گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محرم علی نجف زاده مقدم ۱۸ دی ماه ۱۳۴۰ در استان تهران متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۰ در حالی که کارمند بود در آلواتان مریوان توسط اشرار مسلح اعدام شد و به شهادت رسید.

میرابراهیم تارا یکم تیر م اه ۱۳۳۸ در استان تهران متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که پاسدار انقلاب بود در بوکان در اثر شکنجه گروهک تروریستی منافقین بع شهادت رسید.

محمدرضا رنجبر ضرابی ۲ تیر ماه ۱۳۳۸ در استان همدان متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که پاسدار انقلاب اسلامی بود در بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

فتح الله شاهی ۱۰  خرداد ماه ۱۳۴۲ در  استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که کارمند بود در یک  حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عباس منصوری ۱۰ مهر ماه ۱۳۴۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

نازعلی وفایی لو ۲ تیر ماه ۱۳۴۱ در  استان زنجان متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۱ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

پرویز  ملایی در سال ۱۳۴۰ در استان خراسان متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۲ در پایگاه گنبد ارومیه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابوالقاسم بابایی ۱۹ فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان همدان متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در پیرانشهر توسط گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

کمال پورمردانی ۲ تیر ماه ۱۳۴۵ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی کارمند بود در کلهور توسط گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ولی سلیمانی صفرپور ۲۵ اسفند ماه ۱۳۴۳ در استان خراسان متولد شد و ۲۰ دی ماه ۱۳۶۴ در حالی که سرباز وظیفه بود در زاهدان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

شکر خدا سلگی ۲۰ دی ماه ۱۳۸۳ توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتار ۱۷ ایرانی توسط گروهک تروریستی منافقین در ۲۰ دی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..