تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سرمربی پرسپولیس به درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

واکنش سرمربی پرسپولیس به درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

ورزش > لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم. می‌دانم ایشان خیلی به مردم ایران خدمت کرد. درست است که من ایرانی نیستم، اما خودم را با مردم ایران همدرد می‌دانم. تمرین فردای ما با مراسم تشییع پیکر آقای رفسنجانی هماهنگ خواهد شد تا تداخلی نداشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار روز جمعه تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: سایپا روز گذشته مقابل ماشین‌سازی 3 - 3 مساوی کرد و مطمئناً بازی سختی پیش‌روی ما خواهد بود. آنها 2 بر صفر عقب بودند و توانستند بازی را به تساوی بکشند و حتی بعد از دریافت گل سوم هم بازی را به تساوی کشیدند. این نشان می‌دهد که سایپا در هر بازی برای همه یا هیچ به میدان می‌رود تا خودش را از شرایطی که دارد از انتهای جدول رهایی بدهد. باتوجه به اینکه سایپا یک مربی بسیار خوب دارد که از دوست بسیار صمیمی من است، مطمئناً این تیم از انتهای جدول رهایی پیدا خواهد کرد.

256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سرمربی پرسپولیس به درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..