تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپتیمیس پولدار می شود

فدراسیون قایقرانی به منظور برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آبتیمیس بودجه قابل توجهی در اختیار کمیته بادبانی قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فدراسیون قایقرانی به منظور توسعه رشته آپتیمیس در کشور و استعداد یابی در این رشته بودجه خوبی در اختیار کمیته بادبانی قرار داده است تا علاوه بر تجهیز پایگاه های قهرمانی، به بازسازی آنها کمک شود. آپتیمیس پولدار می شود
رشته آپتیمیس جزو زیر مجموعه های کمیته بادبانی در قایقرانی است که گروه های سنی 8 تا 15 سال در بخش بانوان و مردان در آن فعالیت می کنند. همچنین حداقل وزن قایقرانان در این رشته 30 تا 60 کیلوگرم است.

 مسابقات این رشته به صورت آسیایی، قاره ای و جهانی برگزار می شود و با این قایق، فقط در ماده یک نفره می توان به رقابت پرداخت.طول قایق آپتیمیس 3.2 متر و وزن قایق 35 کیلوگرم است.   

آپتیمیس پولدار می شود     
 بهزاد اتابکی رئیس کمیته بادبانی قایقرانی در این مورد گفت: باتوجه به بودجه خوبی که فدراسیون قایقرانی در اختیار این کمیته قرار داد هم اکنون در حال بازسازی پایگاه های قهرمانی این رشته در بندر لنگه و بندر انزلی هستیم تا بتوانیم رشته بادبانی را توسعه دهیم.
 
وی افزود: البته برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور رشته آپتیمیس (زیر مجموعه رشته بادبانی) ابتدا روی کمپ بندر انزلی برنامه ریزی کرده ایم تا این کمپ را بازسازی کنیم و مسابقات را به راحتی در آن برگزار کنیم.
 
اتابکی در خصوص استعدادیابی در رشته بادبانی عنوان کرد: استعدادیابی در این رشته  پیش از این موفقیت آمیز بود، به طوری که افراد منتخب همگی به تیم بزرگسالان راه یافتند و هم اکنون از این رشته خارج شدند.به همین دلیل در سه شهری که قابلیت توسعه این رشته را دارد مجدد استعدادیابی می کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: البته بحث استعدادیابی در رشته بادبانی را باید به صورت کلان و زیر نظر مربی تیم ملی عمار رئوفی در همه استانها شروع کنیم.زیرا وی  فعالیت خوبی در این رشته دارد و تخصص استعدادیابی در این رشته را دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپتیمیس پولدار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..