تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت کلید موفقیت زیزو در مادرید

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا عملکرد بسیار مطلوبی در رئال مادرید داشته و رکورد‌های جالبی را از خود بر جای گذاشته است.

هشت کلید موفقیت زیزو در مادریدبه گزارش مجله سرگرمی باشگاه خبرنگاران جوان: زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی و خوش فکر تیم فوتبال رئال مادرید از دید آس اسپانیا کلید‌هایی برای موفقیت خود در اختیار دارد که آنها را از نظر می‌گذرانید:

اولین کلیدی که آس اسپانیا معرفی می‌کند، اردوهای سرشار از آرامش و دوستی است. بعد از آمدن زیدان به رئال مادرید جو تیم کاملا آرام است و رابطه فوق العاده خوبی بین بازیکنان و سرمربی وجود دارد.

دومین کلید موفقیت زیدان کسب قهرمانی و افزایش روحیه است. زیدان ٣ جام را به رئال مادرید هدیه کرده است، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاهای جهان.

کلید شماره 3 ایجاد تعامل در زمان بحران است، زیدان اوایل فصل به مشکل خورد و چند تساویِ پی در پی او را تحت فشار قرار داد اما او کاملا آرام بود و این وضعیت را به خوبی پشت سر گذاشت.

کلید شماره 4 زیدان، اصل مهم مدیریت تیم است، زیدان راه اداره یک تیم بزرگ مثل رئال مادرید را خوب بلد است و ثابت کرده که یک مدیر خوب است، قبل از آنکه یک مربی خوبی باشد.

کلید شماره 5، تمرین زیاد روی ضربات سر بازیکنان است. تیم زیدان به خوبی روی ضربات شروع مجدد نتیجه گرفته است و این موضوع به برگ برنده رئال مادرید تبدیل شده است.

کلید شماره 6 زیدان استحکام دفاعی نسبتا خوب و قابل ستایش تیم او است. تیم زیدان در این فصل از لالیگا در 16 بازی ١4 گل دریافت کرده اما از نظر دفاعی تیم زیدان در وضعیت خوبی قرار دارد.

کلید شماره 7 حضور فعال مدافعین در خط حمله است، زیدان کاری کرده که مدافعین تیم نیز در حملات شرکت داشته باشند. مدافعان زیدان ١٨ گل زده‌اند و ١5 پاس گل داده‌اند.

کلید شماره 8 زیدان هوش تاکتیکی است، تیم زیدان از نظر تاکتیک همیشه شگفت انگیز بوده است، او از بازیکنانش به خوبی استفاده می‌کند و به تیم سرعت فوق العاده‌ای داده است.

منبع:انلاین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت کلید موفقیت زیزو در مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..