تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشوربه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تسلیت گفت.
 
«انا لله و انا الیه راجعون»
 
 
ارتحال جانگداز آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از مبارزان دیرین نهضت اسلامی ایران و یار و یاور امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موجب تألم و تأثر گردید.

آن مجاهد نستوه در دوران رژیم طاغوت برای به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی رنج و محنت بسیاری را متحمل شد و پس از به بار نشستن شجره مبارک جمهوری اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس با پذیرش مسئولیت‌های خطیری همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری نقش بی‌نظیری را در تحقق و تثبیت نظام اسلامی ایفا کرد.

اینجانب رحلت ایشان را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و علمای اعلام و ملت سربلند ایران و خانواده و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.
 
علی محمدی  
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..