تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیوان عالی حکم پرونده «ستایش» را عینا تایید کرد

دیوان عالی حکم پرونده «ستایش» را عینا تایید کرد

جامعه > حوادث - مهر نوشت: وکیل مدافع اولیای دم خانواده ستایش قریشی گفت: شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور، محکومیت قاتل ستایش قریشی به قصاص و اعدام را تایید کرد.

نورالله عزیزمحمدی وکیل مدافع اولیای دم ستایش قریشی با اشاره به اعلام نظر دیوان عالی در رابطه با حکم صادره در پرونده قتل ستایش قریشی گفت: شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور حکم دادگاه کیفری یک استان تهران را در خصوص قاتل ستایش تأیید کرده است.

او افزود: دیوان عالی کشور برای هر دو عنوان اتهامی امیرحسین، حکم صادره را تایید کرده است. قاتل ستایش از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران بابت ارتکاب قتل به قصاص، تجاوز به عنف به اعدام و بابت جنایت بر میت به دیه محکوم شده بود.

۲۳ فروردین ماه بود که گزارشی مبنی بر وقوع قتل یک دختر بچه شش ساله افغان در روستای خیرآباد ورامین تحویل مراجع قضایی شد، گزارش حاکی از آن بود که ستایش قریشی که به گفته پدر او روز یکشنبه ۲۲ فروردین برای خرید بستنی از منزل خارج شده، دیگر به خانه بازنگشته است.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که پسر ۱۷ ساله همسایه که دچار وسوسه شیطانی شده بود او را ربوده و پس از تجاوز او را به قتل رسانده بود. دادگاه برای امیر حسین مجازات دوبار اعدام را در نظرگرفته است.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیوان عالی حکم پرونده «ستایش» را عینا تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..