تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی

فرهنگ > موسیقی - ایسنا نوشت: پیتر سارستت خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی پس از پنج دهه فعالیت هنری،‌ در ۷۵ سالگی درگذشت.

پیتر سارستت ترانه‌سرا و خواننده‌ای که ۵۰ سال در عرصه موسیقی فعالیت داشت و ترانه «کجا می‌روی نازنین من» را خوانده بود، در ۷۵ سالگی پس از تحمل شش سال بیماری «پی‌اس‌پی» یا فلج فوق ‌هسته‌ای پیش‌رونده فوت کرد.

این خواننده در خانواده‌ای موسیقی‌دان در دهلی هند به دنیا آمد. والدین او در حوزه موسیقی کلاسیک فعال بودند و برادرانش ایدن و کلایو از ستاره‌های موسیقی پاپ محسوب می‌شوند.

سارستت طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای خود ۱۴ آلبوم منتشر کرد که آخرین آن‌ها «قلب بی‌قرار» در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد.

«کجا می‌روی نازنین من» مشهورترین تک‌آهنگ او است که از محبوب‌ترین ترانه‌های سال ۱۹۶۹ بود و جایزه «ایور نوولو» را برایش به ارمغان آورد. این ترانه در فیلم‌های «هتل شوالیه» و «دارجلینگ محدود» به گارگردانی وس اندرسون شنیده شد.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..