تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرحوم آیت‌الله هاشمی یک شخصیت فراجناحی بود

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران، گفت: درگذشت آیت‌الله هاشمی را به مقام معظم رهبری، بیت ایشان و مردم خوب ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله هاشمی از یاران انقلاب بود، اظهار کرد: ایشان مرد مقاطع سخت و بحرانی بود و با سعه صدر بالای خود قبل از انقلاب یار امام بودند و بعد از انقلاب نیز در همه صحنه‌ها حضور تاثیرگذار و کلیدی داشتند و یار اصلی مقام معظم رهبری بودند.

عارف در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا آیت‌الله هاشمی پدر اصلاحات بود، گفت: شخصیت ایشان یک شخصیت فراجناحی بود و آن مرحوم پدر جوانان و کشور بود و امیدوارم خداوند کمک کند جایگزین خوبی برای ایشان داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرحوم آیت‌الله هاشمی یک شخصیت فراجناحی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..