تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند سارقان باغ ویلاها با 60 فقره سرقت

پلیس شهرستان "بینالود" با انهدام باند حرفه ای سرقت از باغ ویلاهای شهر "شاندیز" و "مشهد" پرده از 60 فقره سرقت برداشت.

انهدام باند سارقان باغ ویلاها با 60 فقره سرقتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت از انبار یک مغازه خواربار فروشی در حاشیه شهر شاندیر بلافاصله تیم تجسس کلانتری شاندیز برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

سردار"بهمن امیری مقدم" افزود: در بررسی های به عمل آمده ماموران کلانتری مشخص شد که سارقان شبانه با نفوذ به داخل انبار هفت حلب روغن 17 كیلویی، پنج شل آبمیوه و چهار شل رب از مغازه سرقت کرده اند.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری شاندیز با بررسی دقیق صحنه جرم و آثار به جامانده از سارقان تحقیقات گسترده ای را شروع و به دو سارق سابقه دار مظنون شده و با هماهنگی قضائی آنها را که در یک گاوداری متروکه مخفی شده بودند در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به سرقت از انبار مغازه با همدستی دو نفر دیگر و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر اعتراف کردند.

سردار امیری مقدم با اشاره به دستگیری دیگر اعضای باند حرفه ای تصریح کرد: با توجه به سرقت های سریالی در باغ ویلاهای محدوده شهر شاندیز متهمان تحت بازجویی عملی قرار گرفتند و در چندین مرحله بازجوئی به 60 فقره سرقت از باغ ویلاهای خالی از سکنه حاشیه شهر شاندیز و مشهد اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطر نشان کرد: متاسفانه نداشتن نگهبان ، دوربین های مداربسته و حفاظ و قفل مناسب و همچنین خالی از سکنه بودن باغ ویلاها در اغلب اوقات سال و ساخت این اماکن خصوصی در خارج از بافت شهرها و روستاها موجب شده است که سرقت ها به راحتی انجام شوند لذا از مالکان باغ ویلاها خواستاریم با رعایت نکات امنیتی و هشدارهای پلیسی از بروز این مشکلات جلوگیری کنند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند سارقان باغ ویلاها با 60 فقره سرقت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..