تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین بذر گندم کشور؛ تولید گلستان

بهترین بذر گندم کشور در گلستان تولید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: 14 شرکت تولید کننده بذر در استان فعالیت می کنند و با توجه به سیستم های بوجاری و دستگاه های نصب شده، کیفیت بذر گندم گلستان بهترین بذر در سطح کشور است.

مختار مهاجر افزود: 43 هزار تن بذر گواهی شده و مادری گندم در سطح استان تولید می شود که 65 درصد از نیاز استان را برطرف می کند.

وی ادامه داد: امسال رکورد تولید گندم در استان شکسته شد و نسبت به سال گذشته تقریباً 20 هزار هکتار کاهش سطح کشت محصول را با توجه به افزایش تولید داشتیم.

امسال گلستان رتبه دوم تولید گندم را در کشور کسب کرد.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین بذر گندم کشور؛ تولید گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..