تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم عزاداری خادمان کریمه اهل بیت(س)

مراسم عزاداری خادمان حضرت معصومه(س) از بیت النور به سمت حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛شهر کریمه اهل بیت  در سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) شاهد خیل عظیمی از زائران است، مجاوران و زائران با شرکت در دسته‌ها و مجالس عزاداری ارادت خود را به خاندان اهل بیت(ع) نشان می‌دهند.
 
امروز صبح دسته عزاداری خادمان و عاشقان بانوی کرامت(س) از ساعت 9:30 از بیت‌النور محل عبادت کریمه اهل بیت(س) به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت کرد و عزاداران با سینه‌زنی در غم وفات حضرت معصومه(س) گریستند و این مصیبت و غم را به حضرت ولی عصر(عج) تسلیت گفتند.
 
اقشار مختلف مردم با عزاداری این دسته‌ها را همراهی کردند و برای نشان دادن محبت به خاندان اهل بیت(ع) به حرم حضرت معصومه(س) وارد شدند.
 
مسجد جمکران نیز که همواره مورد توجه زائران بوده به این مناسبت با برپایی مجالس عزاداری و نوحه‌سرایی حال و هوای عزا و ماتم دارد، مجالس عزاداری بیوت مراجع تقلید نیز به مناسبت سالروز وفات خواهر علی بن موسی الرضا(ع) برپا است.
 
انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم عزاداری خادمان کریمه اهل بیت(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..