تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غواصان زنجانی خط نفوذ ناپذیر اسرائیل را در کوت عراق شکستند/حضور 150 غواص زنجانی در عملیات بزرگ کربلای 5

ساعت: 11:07 منتشر شده در مورخ: 1395/10/20 شناسه خبر: 1001974

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه در عملیات کربلای 5 دو گرهان غواص به فرماندهی شهید ابوالفضل خدامرادی و شهید محمد باقر فتح الهی عملیات کردند به پاسگاه کوت سواری عراق در شلمچه ، گفت: کارشناسان نظامی کشور های بزرگ مثل روسیه، انگلیس، فرانسه تایید کرده بودند که خط به وسیله کارشناسان اسرائیلی طراحی شده و ناگسستنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمدی امروز در گفت و گو با با عصر زنجان، به عملیات بزرگ کربلای 5 اشاره کرد و اظهار داشت: لشگر 31 عاشورا به فرماندهی سردار محمد تقی اصانلو به جانشینی سردار مجید ارجمند فر در گردان ولیعصر (عج) به عنوان گردان خط شکن در عملیات کربلای 5 حضور داشتند.

رزمنده دفاع مقدس  با بیان اینکه غواصان گردان ولیعصر (عج) به فرماندهی شهیدان خدامرادی و فتح الهی و سایر شهیدان همچون یوسف قربانی و محمود سهرابی خط نفوذ ناپذیر کوت عراق را شکستند، افزود: رزمندگان اسلام با شکستن خط وارد پنج ضلعی و کانال ماهی شدند.

محمدی با اشاره به اینکه لشگر عاشورا در عملیات کربلای 5 با پیشروی خود به سمت خاک عراق و فتح شهر دوعیجی یک لشگر عراق را کاملاً منهدم کرده بودند، اظهار کرد: در ادامه عملیات یگانهای دیگر از لشگر عاشورا از کانال ها عبود کرده و به صورت کامل شلمچه را از دست دشمن آزاد کردند.

غواص دریادل زنجانی با اشاره به اینکه در 75 روز نبر سنگین بین رزمندگان اسلام و رژیم بعثی عراق سرزمین شلمچه از شر دشمنان آزاد شده بود، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام دشمن را تا میدان ورودی شهر بصره به عقب رانده بودند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در یک اقدام ناجوانمردانه برای جلوگیری از سقوط بصره در سطح وسیعی از منطقه از بمب شیمیایی استفاده کرد، گفت: عملیات در نهر جاسم، نهر خین و جزیره بوارین متوقف شد.

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه به طور کلی کانال ماهی در دست رزماندگان اسلام باقی ماند تا اینکه قطعه نامه به امضا رسید، خاطرنشان کرد: در این عملیات دو گروهان غواص 150 نفره از زنجان حضور داشته اند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غواصان زنجانی خط نفوذ ناپذیر اسرائیل را در کوت عراق شکستند/حضور 150 غواص زنجانی در عملیات بزرگ کربلای 5»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..