تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکلیف امتحانات با توجه به فوت آیت الله رفسنجانی/ امتحانات نهایی امروز به پایان رسید

تعطیلی مدارس در روز سه شنبه تاثیری در روند امتحانات دانش آموزان نخواهد داشت.

تکلیف امتحانات با توجه به فوت آیت االه رفسنجانی رفسنجانی/ امتحانات نهایی دانش‌آموزان امروز به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اینکه طبق برنامه ریزی ها، امتحانات نهایی دانش آموزان تا تاریخ 25 دی ماه تعیین شده بود اما امتحانی در روز21 درنظر گرفته نشده بوده بنابراین تعطیلی این روز  به مناسبت درگذشت آیت اله هاشمی رفسنجانی ، تاثیری در برنامه ریزی ها نداشته است.

همچنین برنامه امتحانات داخلی نیز تابع برنامه ریزی مناطق بوده که نتیجه آن بر این اساس اعلام می شود.

گفتنی است؛ هر گونه تغییر در برنامه ریزی ها متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکلیف امتحانات با توجه به فوت آیت الله رفسنجانی/ امتحانات نهایی امروز به پایان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..