تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 فیلم به فهرست سودای سیمرغ فجر اضافه شد

کد خبر: ۴۵۸۰۲۲

۳۴۷  بازدید

با اضافه شدن 5 فیلم دیگر به بخش مسابقه سینمای ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، 33 فیلم این بخش کامل شد.

پایگاه اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر: با اضافه شدن 5 فیلم دیگر به بخش مسابقه سینمای ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، 33 فیلم این بخش کامل شد.

با اعلام 5 فیلم فهرست سودای سیمرغ نهایی شد

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، «آباجان» به کارگردانی و تهیه کنندگی هاتف علیمردانی، «فصل نرگس» به کارگردانی نگارآذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت، «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و تهیه کنندگی محسن چگینی وعبدالله اسکندری، «ائو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر یوسفی‌نژاد و «کوپال» به کارگردانی و تهیه کنندگی کاظم ملائی به عنوان پنج فیلم نهایی راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره، 11 فیلم دیگر بخش چشم انداز سینمای ایران نیز امروز اعلام خواهد شد.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجربه دبیری محمد حیدری بهمن ماه سال جاری برگزارمی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 فیلم به فهرست سودای سیمرغ فجر اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..