تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده جدایی بختیار از استقلال

پشت پرده جدایی بختیار از استقلال

ورزش > لیگ برتر - هافبک استقلال تصمیم دارد از این تیم جدا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بختیار رحمانی هافبک نفوذی استقلال که درنیم فصل اول عملکرد بدی داشت، ساز جدایی را کوک کرده است. گویا دلیل تلاش برای جدایی او، پیشنهادهایی است که به دستش رسیده است. سرمربی تراکتورسازی در پی آن است که بختیار رحمانی را جذب کند و به او پیشنهاد داده است. از سویی باشگاه سپاهان هم خواهان جذب این بازیکن است و به او پیشنهاد داده است. مدیر برنامه های بختیار با این دو باشگاه مذاکره کرده است. باشگاه فولاد هم سفت و سخت بختیار را می خواهد و با این پیشنهادها، رحمانی تصمیم گرفته از جمع استقلالی ها جدا شود.
باشگاه استقلال هم که هزینه زیادی برای این بازیکن کرد و از او بازی نگرفت، در تلاش است تا حداقل پول رضایتنامه از رحمانی بگیرد. بختیار اما با این موضوع مخالفت کرده است و می گوید پول رضایتنامه نمی دهد. او در این باره گفته: «مگر استقلال پول رضایتنامه برای من داد که حالا پول رضایتنامه می خواهد؟! من پولی نمی دهم...»
منصوریان در تلاش بود تا ایمان مبعلی را بگیرد و بختیار را آزاد کند ولی وقتی نفت تهران رضایتنامه این بازیکن را نداد، سرمربی استقلال موقتا این بازیکن را حفظ کرد. هنوز کسی نمی داند منصوریان ته دلش راضی است بختیار برود یا نه ولی مشکل اینجاست که بختیار خواسته های او را برآورده نکرده است.

256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده جدایی بختیار از استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..