تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم وداع با پیکر آیت الله هاشمی

دکتر سلطانی فر صبح امروز به همراه مردم ، مسئولان کشوری و لشکری و اعضای هیات دولت در مراسم وداع با پیکر آیت الله هاشمی حضور یافت.

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم وداع با پیکر آیت الله هاشمیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به همراه اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولین نظام با حضور در حسینیه جماران با پیکر مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی وداع کرد

همچنین وزیر ورزش و جوانان امروز در صفحه شخصی خود نوشت :

" سه شنبه گذشته با ایشان دیدار خصوصی داشتم. آقای هاشمی بر تمرکز روی حل مشکلات جوانان و استفاده ازظرفیت دیگر دستگاهها تاکید داشت و به من گفت در موضوع میراث فرهنگی و گردشگری کارهای ارزنده ای انجام دادی که امیدوارم استمرار پیدا کند. در مورد تاثیر ورزش در ایجاد وحدت ملی و نشاط جامعه مطالب زیادی ردوبدل شد و گفت خودش تقریبا هر روز ورزش میکند. جمله مهمش امید به جوانان برای توسعه ایران و خوش بینی به آینده ایران بود. روحش شاد و راهش پر رهرو باد. لقب امیرکبیر امروز ایران شایسته او بود. "

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم وداع با پیکر آیت الله هاشمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..