تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طاهری به هواداران پرسپولیس «رویا» می‌فروشد؟!

کد خبر: ۴۵۸۰۱۰

۱۷۴۷  بازدید

سرپرست باشگاه پرسپولیس مدام از خبرهای خوب برای هواداران این تیم صحبت می‌کند.

خبرگزاری میزان: علی‌اکبر طاهری هر دو، سه هفته یک بار مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس انجام می‌دهد و خطاب به هواداران تیمش می‌گوید که «منتظر شنیدن خبرهای خوب باشید.»

فعلاً خبر خوبی از باشگاه پرسپولیس به بیرون درز نکرده و اتفاقات اخیر سرخ‌پوشان هم به حواشی جنگ لفظی برانکو ایوانکوویچ با کارلوس کی‌روش برمی‌گردد. تنها حرکت مدیران باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات به جذب سامان نریمان‌جهان ختم می‌شود که عملکرد ویژه‌ای در نیم‌فصل اول با پیراهن ماشین‌سازی نداشته است.

همچنین سرخ‌پوشان به شدت به دنبال جذب شایان مصلح هستند که باز هم خرید یک مدافع لیگ یکی نمی‌تواند فعالیت قابل اعتنایی از سرپرست باشگاه پرسپولیس تلقی شود. به نظر می‌رسد مصاحبه‌های طاهری به نوعی حالت «رویا فروشی» دارد و سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌خواهد محبوبیتی را که به واسطه نتایج خوب تیمِ برانکو به دست آورده، به هر نحوی حفظ کند.

مشخص نیست وقتی طاهری می‌گوید «هواداران پرسپولیس منتظر شنیدن خبرهای خوب باشند»، طرفداران این تیم باید به انتظار جذب سروش رفیعی، گادوین منشا و ایگور پراهیچ بنشینند یا باز هم بازیکنانی معمولی به جمع سرخ‌پوشان اضافه خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طاهری به هواداران پرسپولیس «رویا» می‌فروشد؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..