تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این کارها مردتان را عاشق خود کنید

با این کارها مردتان را عاشق خود کنید

 

شاید شما نیز با مردی آشنا شده و ازدواج کرده اید . اما احساس میکنید مرد زندگی شما عاشق شما نیست و تنها دوستتان دارد یا رابطه ای عادی با شما دارد .اگر میخواهید مرد مورد علاقه ی خود را عاشق و شیفته ی خود کنید کارههای زیر را انجام دهید.شوهرتان را اينگونه شيفته خود کنيد!با ایران ناز همراه باشيد تا با ترفند هاي عاشقانه که شوهرتان را مجذوب خود کنيد آشنا شويد.

 

چطور همسرمان را عاشق خودمان بکنيم؟

 

اگه ميخواهيد همسرتان را عاشق خود کنيد بخوانيد…

 

همه ي خانم ها دوست دارند که بدانند چگونه مي توانند همسرشان را تحت تاثير قرار دهند ، محبت او را جلب کنند اما گاهي اوقات هرچه تلاش مي کند نتيجه نمي گيرد يا برعکس رابطه شان را خراب تر مي کند گاهي يک خانم با آن که با زحمات ها و گذشت و ايثار هاي فراوان در زندگي مشترک داشته اما، نه آن که همسرش به او نزديک نشده بلکه نسبت به او سردتر شده است.

 

در اين حالت ضمن گيج شدن، از او نااميد شده و از همسرش طلاق عاطفي مي گيرد!

 

چرا اين گونه شده است؟چرا قلب همسرش را جذب نکرده، بلکه از دست داده است؟

 

پاسخ اين پرسش ها يک کلمه است؛ به همسرش “احترام” نگذاشته است.احترام گذاشتن قواعدي دارد که در اين نوشتار به آن اشاره خواهيم کرد.

 

چطور مي توانيد کاري کنيد که هميشه به شما فکر کند؟شايد چشمش را گرفته باشيد، اما آيا مي توانيد مطمئن باشيد بطور دائمي مال شما شود؟چطور مي توانيد کاري کنيد که هميشه شما را بخواهد و براي آنچه که هستيد دوستتان داشته باشد؟

 

مردها تک بعدي تر از زن ها هستند. يا شايد هم چيزها را آنطور که ما مي بينيم نمي بينند.در زندگي مردها هر موقعيت نمي تواند ميليون ها جايگزين يکسان داشته باشد.

 

براي آنها، زنگ نزدن شما خيلي ساده به اين معني است که سرتان شلوغ است و هيچوقت تصور نخواهد کرد که علاقه اي به او نداريد.بنابراين کار شما اين است که او را مجذوب خود نگه داريد و کاري کنيد که هميشه شما را بخواهد.

 

با چه سلاحي؟

 

با اعتمادبه نفس و کنترلتان. ما به شما مي گوييم چطور او را بدون هيچ تلاشي مجذوب خودتان نگه داريد.

 

سر خود را شلوغ کنيد

 

هيچوقت نبايد طوري نشان دهيد که انگار نشسته ايد کنار تلفن و منتظر زنگ او هستيد، حتي اگر واقعاً اينطور باشد! براي اينکه حواستان را پرت کنيد، بيرون برويد، با دوستانتان معاشرت کنيد، سرگرمي براي خود داشته باشيد.
و دقت کنيد که حتماً او از فعاليت هاي شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. اين کار نه تنها او را مجذوب شما نگه مي دارد، باعث مي شود وقتي براي او وقت مي گذاريد کلي متشکرتان باشد!

 

هيچوقت نشان ندهيد که اذيت مي شويد

 

بزرگترين اشتباهي که اکثر خانم ها مرتکب مي شوند اين است که مدام شکايت مي کنند که « چرا ديشب ديروز فلان موقع به من زنگ نزدي؟ » اينجور سوال ها به جاي اينکه باعث شود بيشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر مي کند. اينکه بگوييد، « قبلاًها اينکار را مي کردي » حتي اوضاع را بدتر هم مي کند. يادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.

 

در ابتداي هر رابطه، شور و هيجان در بالاترين حد است و اين باعث مي شود هميشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چيز ديگري پيش مي رود و به مرحله اي مي رسد که هر دوي شما با هم راحت تر مي شويد و اين يعني لازم نيست ديگر هر چند ساعت يکبار به هم زنگ بزنيد تا احساس کنيد هم را دوست داريد.

 

احساس خوبي نسبت به خودتان داشته باشيد

 

اگر مي خواهيد بدانيد که چطور او را هميشه مجذوب خودتان نگه داريد، لباسي بپوشيد که خودتان از آن خيلي خوشتان مي آيد و احساس مي کنيد جذاب مي شويد. وقتي خودتان احساس جذاب بودن کنيد، مطمئن باشيد در ظاهرتان تاثير مي گذارد.

 

به ظاهرتان توجه کنيد

 

شايد سطحي به نظر برسد اما براي گذاشتن اولين تاثير يا تاثيرات بر روي طرف مقابل الزامي است. خيلي بايد از رابطه تان بگذرد تا بگذاريد شما را در لباسي معمولي يا بدون آرايش ببيند.

 

پرتحرک، با حرارت و جذاب باشيد!

 

يکي از نيازهاي اساسي شوهر شما اين است که شما از نظر دروني و ظاهري هر روز براي او تازه‌تر و جذاب‌تر باشيد. او عاشق تمامي ‌وجود شماست. در حقيقت مشتاق و آرزومند آن است که هر روز از باغ پرطراوت وجود شما گلي تازه بچيند.

 

ظاهر آراسته و پوشش زيباي شما همان چيزي است که شوهر شما در نخستين برخورد پس از ورود به خانه، از شما مي‌خواهد. او مي‌خواهد موقع مراجعت به منزل، دختر روياهايش واقعاً يک خانم به تمام معنا باشد، با تمام ويژگي‌هاي يک زن زيبا و طناز، شادابي و شيطنت يک دختر جوان و سرزنده، لطافت و طراوت يک گل. اين نياز و انتظار واقعي يک مرد از همسر خود است.

 

خانم‌هاي عزيز، به خاطر بسپاريد که مردها آدمهاي عجيبي هستند. يک مرد قبل از اينکه به شخصيت يک زن توجه کند، ابتدا سر و وضع ظاهري او را مي‌بيند.

 

هرگز از ظاهر آراسته خود به‌منظور ديگر غيراز جلب و بيان محبت استفاده نکنيد. مطمئن شويد که نيت و رفتار شما با لباس پوشيدنتان متناسب است و هرگز قصد نداريد از اين ابزار براي سلطه به همسر و رسيدن به اهداف پنهاني استفاده نماييد. او کاملاً احساس خواهد کرد و عکس‌العملي برخلاف خواسته شما نشان خواهد داد.

 

پيش قدم شويد

 

سرسخت بودن را فراموش کنيد و خيلي وقت ها خودتان پيش قدم شويد. اما نبايد اين کار را هميشه تکرار کنيد. براي اينکه او را هميشه مجذوب خودتان نگه داريد، بايد علايق او را در نهايت نگه داريد. پس برايش يادداشت بگذاريد و از او بخواهيد که در فلان روز همديگر را ملاقات کنيد.

 

به غريزه اش رسيدگي کنيد

 

اين کاملاً بديهي است. با تحسين کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصيتش، ايجاد ارتباط چشمي و نگاه هاي نافذ، احساساتش را شکوفا کنيد. ممکن است مردي به شما بگويد که به کمي فضا نياز دارد و اينکه دوست دارد بدون اينکه به نامزدش فکر کند، زماني را به خود و دوستان هم جنس خود اختصاص دهد اما اين هميشه درست نيست. مي توانيد اين را پذيرفته و بگذريد.

 

و يا کاري کنيد که بدون اينکه حتي از او بخواهيد، شما را بخواهد و هميشه دنبالتان باشد.فقط کافي است که دختري با اعتماد به نفس به نظر برسيد و طوري وانمود کنيد که خيلي به حضور او نياز نداريد.اگر اين نکات را رعايت کنيد، خيلي زود مي بينيد که چطور او را شيفته خود مي کنيد و هميشه به دنبال خود مي کشانيد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

جدیدترین متن های عاشقانه و کوتاه

 

مرگ یک مرد عاشق 150 دقیقه پس از مرگ همسرش

عکس تکاندهنده از مرگ رمانتیک زوج عاشق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این کارها مردتان را عاشق خود کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..