تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه فروش نفت به بلاروس را کاهش می دهد

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، وزارت انرژی فدراسیون روسیه طی پیامی به بلاروس برنامه جدید فروش نفت با حجم 4 میلیون تن در فصل اول به جای 4،5 میلیون را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت انرژی فدراسیون روسیه طی پیامی به بلاروس برنامه جدید فروش نفت با حجم 4 میلیون تن در فصل اول به جای 4،5 میلیون را اعلام کرد. به گزارش منابع خبری، بلاروس نارضایتی خود را به آرکادی دورکوویچ ابراز کرده است.

چنانچه سطح فروش نفت به شکل سابق ادامه پیدا کند، در پایان سال به جای 18 میلیون تن، بلاروس فقط 16 میلیون تن نفت دریافت خواهد کرد.

وزارت انرژی روسیه حاضر به تفسیر این خبر نشد.

مسکو و مینسک نتوانستند تا پایان سال 2016 بر سر بدهی بلاروس برای خرید گاز روسیه به توافق برسند. بدهی های بلاروس از ژانویه سال گذشته روی هم انباشته شده و بلاروس همچنان درخواست کاهش قیمت را می کند.

بدهی بلاروس تا پایان ماه نوامبر در حدود 425 میلیون دلار برآورد شده بود. مسکو نیز مساله گاز و نفت را با هم ادغام کرده و به جای 5،3 میلیون تن که وعده داده بود، حجم نفت را به 3،5 میلیون تن کاهش داد.

در ماه دسامبر و اکتبر حجم فروش نفت به 3 میلیون تن رسید.

در ماه اکتبر طرفین بدون ورود به جزییات مساله، اعلام مصالحه کردند. با این حال مساله تا امروز حل نشده باقی مانده است.

اواخر ماه دسامبر، نخست وزیر بلاروس اظهار کرد که مینسک به دنبال راه حل مسالمت امیز برای حل مساله نفت و گاز با روسیه است و تا پایان فصل اول 2017 راهی پیدا خواهد کرد. وی همچنین خاطرنشان ساخت که مذاکرات با روسیه همچنان ادامه دارد.

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه فروش نفت به بلاروس را کاهش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..