تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام افغانستان روشن است؛ سیاست‌های خصمانه در تاریخ دفن می‌شوند

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نشست بزرگداشت از قربانیان و شهدای نیروهای امنیتی افغانستان امروز در کابل با حضور رئیس جمهور و مقامات عالی رتبه حکومت وحدت ملی این کشور برگزار شد.

اشرف غنی در این نشست اعلام کرد که دشمنان افغانستان دوسال است که در محاسبات خود اشتباه می‌کنند به آنها توصیه می‌کنیم که دیگر این اشتباهات تکرار نشود.

وی همچنین تصریح کرد که سیاست‌های نادرست و تبعیض در ارتش جایگاهی ندارد و اقوام هزاره، تاجیک، پشتون، ازبک و سایر اقوام همه مسلمان و افغان هستند.

رئیس جمهور افغانستان تاکید کرد که خاک افغانستان به مردم این کشور صدقه داده نشده و هزاران سال است که مردم افغانستان این خاک را با خون خود حفظ کرده و خواهند کرد.

اشرف غنی در این نشست همچنین از بازبینی قانون تدارکات نیروهای امنیتی افغان خبر داد و گفت که بر اساس دستور جدید نیروهای امنیتی افغان بخوبی تامین و تجهیز خواهند شد.

این در حالی است که حکومت وحدت ملی در این اواخر به بی توجهی به معلولان و بازماندگان قربانیان نیروهای امنیتی افغان متهم شده است.

گفته می‌شود برخی از معلولان نیروهای امنیتی افغان با مشکلات شدید اقتصادی و بی توجهی دولت مواجه هستند.

دولت افغانستان بارها در خصوص خدمات رسانی و توجه به بازماندگان و معلولان نیروهای امنیتی تعهد سپرده است اما وجود فساد گسترده اداری باعث شده تا خدمات رسانی به آنها موثر واقع نشود.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام افغانستان روشن است؛ سیاست‌های خصمانه در تاریخ دفن می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..