تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان زنجان در سمت خود ابقا شد

به گزارش ایرنا، کریم رضائیان، طی حکمی از سوی محمود میرزایی رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان و با حضور پیشکسوتان، سکان هدایت این رشته ورزشی پرطرفدار را عهده دار شد.
پس از استعفای زین العابدین فتح الهی از سمت رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان از 31 مرداد امسال، به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان این استان و با حکم فدراسیون، به عنوان سرپرست این هیات تعیین و منصوب شد که محمود میرزایی در هفتم دی ماه جاری با کسب 10 رای از 15 رای ماخوذه توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیات این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شود. .
فتح الهی طی 2 دوره متوالی به عنوان رئیس در این هیات فعالیت می کرد که بنا به دلایلی استعفای خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرده بود.
در زمان حاضر این رشته ورزشی اصیل که از قدمت بسیار بالایی در زنجان برخوردار است در شهرستان های زنجان، سلطانیه، ابهر، خرمدره و خدابنده فعال می باشد و علاقه مندان به این رشته گودهای زورخانه ای را پر رونق کرده اند.
ورزشکاران جذب شده، در 2 رشته کشتی پهلوانی و ورزش های تیمی زورخانه ای و هنرهای فردی که شامل میل بازی، کباده، سنگ و میل سنگین می باشد تمرین های خود را زیر نظر مربیان انجام می دهند.
باشگاه های دارای گود این استان 9 باب است که سه باب از باشگاه ها در شهرستان زنجان و سه باب آن در ابهر می باشد و هر یک از شهرستان های خرمدره، سلطانیه و خدابنده نیز از وجود یک باشگاه بهره مند هستند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان زنجان در سمت خود ابقا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..