تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت: اگر تیم پزشکی هم همراه آیت الله هاشمی بود نمی توانستند کاری کنند

کد خبر: ۴۵۷۹۰۹

۶۲۵  بازدید

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پی ارتحال آیت الله هاشمی گفت: آقای هاشمی دچار سکته و ایست قلبی شد و اگر تیم پزشکی هم همراه ایشان بود نمی توانستند کاری کنند.

خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پی ارتحال آیت الله هاشمی گفت: آقای هاشمی دچار سکته و ایست قلبی شد و اگر تیم پزشکی هم همراه ایشان بود نمی توانستند کاری کنند.
 
 معاون درمان وزارت بهداشت نیز دیروز در گفتگو با بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما گفت: ایشان ساعت ۶ عصر دچار ایست کامل قلبی شدند و بلافاصله به یکی از بیمارستانهای تهران منتقل شدند و در بخش اورژانس این بیمارستان تیم کامل تخصصی پزشکی شامل متخصصین قلب، بیهوشی و طب اورژانس بر بالین ایشان حاضر شدند.
 
محمد آقاجانی گفت: عملیات احیاء با همه امکانات لازم و همه اقدامات درمانی ممکن، حدود یک ساعت و ۳۰ دقیقه انجام شد اما در نهایت در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به لقاء الله پیوستند.
 
بنابراین گزارش محمد هاشمی برادر آیت الله هاشمی نیز اعلام کرد: علت فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی سکته قلبی بود.
 
وی گفت: به محض اینکه آن مرحوم را به نزدیک ترین بیمارستان رساندیم تیم قوی آمد و وزیر بهداشت هم آمد و سعی کردند ایشان را احیا کنند ولی موفق نشدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت: اگر تیم پزشکی هم همراه آیت الله هاشمی بود نمی توانستند کاری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..