تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 34 میلیارد ریال قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف ۱۷ دستگاه تریلر و کشف ۳۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

کشف 34 میلیارد ریال قاچاق
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سید جواد رضوی اظهار کرد: با توجه به تأثیر سوء قاچاق بر اقتصاد کشور و تأکید سلسله مراتب فرماندهی ناجا در برخورد قاطع با این پدیده شوم، این فرماندهی با برنامه‌ریزی جامع، مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین خصوص عوامل انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

رضوی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق شامل لوازم‌التحریر، ظروف آشپزخانه، لوازم آرایشی و لوازم یدکی موتور سیکلت که به صورت قاچاق در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان ارزش تقریبی محموله‌های قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۳۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط ۱۸ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام/ ث




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 34 میلیارد ریال قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..