تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو امتحانات 20 و 21 دی ماه 95 دانشگاه آزاد

لغو امتحانات 20 و 21 دی ماه 95 دانشگاه آزاد

 

به گزارش ایران ناز در پی درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ،امتحانات روز دوشنبه و سه شنبه دانشگاه آزاد اسلامی لغو شد . به گزارش ایران ناز بیانیه دانشگاه ازاد در زیر می اید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انالله و انا الیه راجعون

 

«اطلاعیه شماره 2 روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی»

 

ضمن عرض تسلیت مجدد به محضر ملت شریف ایران به مناسبت ارتحال جانگداز حضرت آیت ا… #هاشمی_رفسنجانی ( قدّس الله نفسه الزکیه) به اطلاع می رساند بنابر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور ارج نهادن به روح ملکوتی حضرت آیت الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی و پیرو اعلام عزای عمومی از سوی هیئت محترم دولت و دعوت صورت گرفته برای شرکت در مراسم تشییع آن مجاهد نستوه و فراهم شدن امکان حضور پرشور کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه در آیین های بزرگداشت ایشان، دانشگاه آزاد اسلامی و بالتبع کلیه فعالیت های اداری، آموزشی و خدماتی آن در روزهای دوشنبه و سه شنبه 20 و 21 دیماه 1395 تعطیل اعلام می گردد.

 

بدیهی است متعاقبا اطلاع رسانی و برنامه ریزی لازم از سوی روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری امتحانات لغو شده صورت خواهد پذیرفت.

 

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

 

مطالب مرتبط:

 

تصاویر گریه و شیون فرزندان ایت الله هاشمی + فیلم وداع

 

متن کامل وصیت نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت + در حال بروز رسانی لحظه به لحظه

 

واکنش سید حسن خمینی به درگذشت آیت الله هاشمی +عکس

 

جزئیات تشییع آیت الله هاشمی +بیانیه خانواده رفسنجانی

 

تصاویر گریه فاطمه و فائزه هاشمی فرزندان رفسنجانی

 

عکس تجمع مردم جلوی بیمارستان محل درگذشت رفسنجانی

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان بستری شد

 

تقاضای 150 هزار دلاری مصباح از هاشمی +عکس

 

هدیه آیت الله هاشمی رفسنجانی به استاد شجریان

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو امتحانات 20 و 21 دی ماه 95 دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..