تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بورس به کار خود ادامه می دهد

لحظه به لحظه با بورس؛

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات با کاهش 42.41 واحدی به پله 78 هزار و 791 واحد رسید.

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 176 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 110 میلیون سهم طی 6 هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده امروز خساپا با روند صعودی و خودرو، شبندر، شپنا، حکشتی، تاپیکو، فولاد با روند نزولی  کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات با  2.10 واحد رشد به عدد 837 هزار و 40  واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 234 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 15 میلیون سهم طی 3 هزار نوبت معاملاتی است.

همچنین طبق اطلاعاتی که از روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار کسب شد، فعالیت های این سازمان با وجود عزای عمومی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و اعلام سه روز عزای عمومی به کار خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بورس به کار خود ادامه می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..