تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانه های گندم در بیش از 5 هزار هکتار از مزارع کلاله

با پایان یافتن کاشت گندم، 5 هزار هکتار از مزارع کلاله لباس سبز به تن کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاله گفت: امسال با 5 هزار و 551 بهره بردار برای 57 هزار و 546 هکتار قرارداد کشت منعقد شده است.

علی علیزاده افزود: در حال حاضر 7 هزار و 821 هکتار گندم آبی و 49 هزار و 725 هکتارگندم دیم به سبزی رسیده اندکه تحت نظارت ۲۵ کارشناس پهنه مدیریت جهاد کشاورزی، مستمر مورد بازدید قرار دارند.

وی  با اشاره به خدمات ارائه شده به گندمکاران ادامه داد:  تا کنون علاوه برتوزیع دو هزار و 930 تن انواع بذر مروارید، گنبد، کوهدشت، کریم و قابوس و لاین ۱۷، نه هزار و 36 تن کودهای اوره، فسفاته، پتاسه و گوگردی بین کشاورزان توزیع شده است.

در بیش از ۵۴ هزار هکتار مزرعه گندم کلاله، سال گذشته، ۱۹۰ هزار تن گندم تولید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانه های گندم در بیش از 5 هزار هکتار از مزارع کلاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..