تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی فایده های درمانی گیاه خارشتر

از خاصیت های درمانی گیاه خارشتر چه میزان اطلاع دارید در چه زمینه هایی می توانیم از این گیاه استفاده کنیم توصیه های متخصصین طب سنتی در این زمینه چیست این گیاه برای تصفیه خون و کاهش تپش قلب و همچنین درمان اسهال، سرفه و تب به کار می رود.

یک پژوهشگر طب سنتی گفت: در فصل سرما با مصرف گیاه خار شتر اسهال، سرفه و تب را درمان کنید.

شاهین اعلایی پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه گیاه خار شتر جزو خانواده باقالا است، گفت: بوته های این گیاه نیمه چوبی و به اندازه ۶۵ الی ۱۶۰ سانتی متر است.

به گفته این پژوهشگر طب سنتی، مصرف گیاه خار شتر در زمستان بیماری هایی مانند رماتیسم، اسهال، تب،  کمردرد، سرفه، سنگ کلیه و بی خوابی را در افراد کاهش می دهد.

اعلایی با اشاره به اینکه بعضی افراد خار شتر را با نام های اشتر خار، شتر خار، علف ترنجبین و جوانا می شناسند، تصریح کرد: مصرف این گیاه از بروز عفونت و انگل به سیستم بدنی انسان جلوگیری می کند.

به گفته این پژوهشگر طب سنتی، مصرف ترکیب ۵ الی ۷ گرم گیاه خارشتر با آب جوش باعث تصفیه خون و کاهش تپش قلب می شود.

اعلایی یادآور شد: برای کاهش و یا درمان بیماری خود با تجویز متخصص دمکرده و یا دمنوش گیاهی را مصرف کنید.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی فایده های درمانی گیاه خارشتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..